توسعه فوتبال قم را با تمام توان پیگیری می‌کنیم توسعه فوتبال قم را با تمام توان پیگیری می‌کنیم
تاریخ : دو شنبه 6 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks
توسعه فوتبال قم را با تمام توان پیگیری می‌کنیم
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: این هیئت با کادر مجرب و تلاشگر با تمام توان پیگیر توسعه فوتبال قم است.

مجتبی رمضان بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وقتی قرار است عملکرد هیئت‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور در فدراسیون فوتبال مورد ارزیابی قرار بگیرد، مهم‌ترین نکته‌ای که به آن توجه می‌شود این است که هیئت فوتبال یک استان چه اقدام مثبتی برای حرکت در مسیر قهرمانی انجام داده است.

وی با اشاره به تلاش برای توسعه قهرمانی این رشته ورزشی، ادامه داد: در این راه نباید به راحتی از کنار مشکلات تیم‌هایی که نماینده استان و هیئت در لیگ‌های کشوری هستند به راحتی بگذریم که هر کدام از این تیم‌ها در جایگاه خود هم آبرو و اعتبار فوتبال استان به شمار می‌روند و هم موفقیت آنها افتخار ورزش قم است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: بیش از یک ماه به زمان آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج  فارس باقی مانده است خوشبختانه پیگیری‌های انجام شده است که این تیم با تمام توان در لیگ برتر به میدان برود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های مدیرکل تربیت بدنی استان، در چند هفته گذشته رایزنی‌های متعددی داشته‌ایم و تا حد بسیار زیادی توانسته‌ایم برای زیر پوشش رفتن فعالیت‌های تیم‌ فوتسال نماینده قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز کارهای خوبی انجام دهیم تا این تیم نیز با نام صبا در لیگ به میدان برود.

رمضان بیگی با اشاره به اینکه صبا در هر دو رشته فوتسال و فوتبال نماد ورزش قم هستند، یاد آور شد: موفقیت‌های درخشان ارم‌کیش در چند سال گذشته در جریان رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان کشور و لیگ دسته اول جوانان کشور که با کسب عنوان نایب قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر بزرگسالان و قهرمانی در لیگ دسته اول فوتسال جوانان کشور همراه بود، افتخارات ارزشمندی برای قم محسوب می‌شوند و علاوه بر این فوتسال قم در کشور و خارج از کشور به عنوان قطبی در فوتسال کشور شناخته می‌شود بنابراین تلاش ما این است که تیم‌های لیگی ما با تمام توان همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: خوشبختانه در طول یکی دو ‌سال گذشته، به خصوص بعد از تشکیل هیئت جدید، اقدامات چشمگیری در راستای رشد و توسعه فوتبال و فوتسال قم صورت گرفته است که از جمله آنها برگزاری موفیت‌آمیز بازی‌های تیم صبای قم در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین برگزاری منظم بازی‌های لیگ برتر فوتسال، لیگ‌های رده‌های سنی مختلف فوتبال و فوتسال استان و همچنین مسابقات فوتبال محلات و پیشکسوتان استان بود.

وی افزود: علاوه بر این گام‌های ارزشمندی در مسیر ارتقای آموزش و نیز توجه به فوتبال پایه استان انجام شد اما هنوز هم با برنامه‌هایی که روی کاغذ تدوین کرده‌ایم فاصله بسیاری داریم و امیدوارم در سال جدید بتوانیم در مسیر بهینه‌تر حرکت کنیم.

رمضان بیگی افزود: وقتی امتیاز ارزشمندی مانند صبا را در قم داریم، این بهترین فرصت است که از هم اکنون در مسیر توسعه فوتبال از رده‌های سنی پایه حرکت کنیم تا آینده فوتبال قم را از این طریق بسازیم، در غیر اینصورت هم زمان و هم سرمایه را از دست می‌دهیم و اقدام قابل توجهی صورت نمی‌گیرد.

وی ابراز داشت: با هماهنگی و مشورت‌هایی که با رئیس هیئت و سایر همکارانم در هیئت فوتبال انجام شده است، تلاش هیئت فوتبال استان قم این است که امسال علاوه بر تلاش برای تحقق برنامه‌های هیئت، با تمام توان در مسیر توسعه فوتبال استان گام برداریم.

رئیس هیئت فوتبال استان افزود: خوشبختانه وضعیت تیم فوتبال صبای قم نیز برای حضوری قوی در لیگ برتر فصل جدید مشخص شده است و به مردم فوتبال دوست قم اطمینان می‌دهم که هم در فوتسال لیگ برتر و دسته اول و هم در فوتبال جام آزادگان حضوری قوی‌تر از سال گذشته داشته باشیم.

 



|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید